Zoeken
Zoeken

Veelgestelde vragen

Inloggen en gegevens controleren en aanpassen

Hoe log ik in voor de eerste keer?

Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat moet ik doen?

Ik ben mijn gebruikersnaam vergeten. Wat moet ik doen?

Ik heb geen toegang meer tot het portaal. Wat te doen?

Mijn account is geblokkeerd of gedeactiveerd. Wat moet ik doen?

Moet ik na inloggen kiezen voor Inloggen als persoon of Inloggen bij uw organisatie?

Hoe kan ik mijn persoonlijke gegevens wijzigen?

Hoe kan ik mijn organisatie gegevens wijzigen?

Wat betekenen de autorisatierollen beheerder klantportal, medewerker klantportal en gevestigd huisarts?

 

Nascholingen

Waar kan ik zien welke nascholingen gepland staan en/of waar vind ik de nascholingsagenda?

Hoe kan ik mij inschrijven voor een nascholing?

Waar kan ik zien voor welke nascholingen ik mij heb ingeschreven c.q welke nascholingen ik heb gevolgd?

Ik heb mij ingeschreven voor een nascholing, maar heb per e-mail nog géén bevestiging van inschrijving ontvangen

 

Factuur/betaling inschrijving

De digitale factuur is niet zichtbaar in het portaal

De betaling van de inschrijving is niet gelukt, wat nu?