Betaling inschrijving niet gelukt

De betaling van de inschrijving is niet gelukt, wat nu? 

Tijdens het inschrijfproces is het niet gelukt om uw betaling van de inschrijving te voldoen doordat bijvoorbeeld:

  • Er geen betaalpagina kwam
  • het inschrijfproces blijft hangen op de pagina Betaling inschrijving
  • Er een verkeerd bedrag wordt genoemd op de Buckaroo betaalpagina

Als één van bovengenoemde situaties is opgetreden is de kans groot dat u zich als PERSOON bij organisatie heeft geprobeerd in te schrijven. Helaas lukt het niet om de betaling te doen als u zich als PERSOON bij organisatie inschrijft op een nascholing. Wij vragen u vriendelijk om de inschrijving opnieuw te proberen en in te schrijven als PERSOON.

Zodra u op de inschrijfpagina komt, controleert u rechts boven in het scherm of hier alleen 'Welkom uw naam' staat. 

Wanneer u 'Welkom uw naam (naam organisatie)' ziet staat moet u het volgende doen:

  • klik rechts boven in het scherm bij 'Welkom uw naam (uw organisatie)' 
  • er verschijnt een uitklapmenu
  • klik op 'Organisatie kiezen'
  • u komt weer in het beginscherm terecht en klik op 'Uw eigen naam'
  • u kunt zich nu aanmelden voor de nascholing

Lukt het nog steeds niet om de betaling te voldoen, neem dan contact op met Elann en vraag naar de afdeling nascholingen (050-3666444 of nascholingen@elann.nl). Wij helpen u graag!