Tip: Controleer voor de zekerheid uw map ongewenste e-mail (spambox). Misschien is uw bevestigingsmail van uw inschrijving hierin terecht gekomen.
Ik heb géén bevestigingsmail ontvangen:
- Ik heb mij ingeschreven via de nascholingsagenda op de website van Elann
- U heeft zich ingeschreven via de knop 'Inschrijven met account' en heeft niet de betaling* voldaan. U bent niet ingeschreven voor de nascholing.
- U heeft zich ingeschreven via de knop 'Registreren en inschrijven'. Uw aanmelding zit in het proces. Zodra het proces is afgerond ontvangt u een bevestiging van inschrijving. Dit kan 1 á 2 werkdagen duren. Indien er tijdens het proces een melding binnen komt dat er géén betaling* heeft plaatsgevonden, wordt uw inschrijving verwijderd en bent u niet ingeschreven voor de nascholing.
- Ik heb mij ingeschreven via het portaal Zorgverleners Groningen
- U heeft zich ingeschreven voor een nascholing, echter niet de betaling* voldaan. U bent niet ingeschreven voor de nascholing.
Is bovenstaande niet van toepassing en heeft u de e-mail niet ontvangen? Neem dan contact op met Elann en vraag naar de afdeling nascholingen (050-3666444 of nascholingen@elann.nl). Wij helpen u graag!
* alleen van toepassing op nascholingen waarvoor betaald moet worden