Géén bevestigingsmail ontvangen inschrijving nascholing

Ik heb mij ingeschreven voor een nascholing, maar heb per e-mail nog géén bevestiging van inschrijving ontvangen

Tip: Controleer voor de zekerheid je map ongewenste e-mail (spambox). Misschien is je bevestigingsmail van je inschrijving hierin terecht gekomen. 

Ik heb géén bevestigingsmail ontvangen:

  1. Ik heb mij ingeschreven via de nascholingsagenda op de website van Elann
  • Je hebt je ingeschreven via de knop 'Inschrijven met account' en hebt niet de betaling* voldaan. Je bent niet ingeschreven voor de nascholing.
  • Je hebt je ingeschreven via de knop 'Registreren en inschrijven'. Je aanmelding zit in het proces. Zodra het proces is afgerond ontvang je een bevestiging van inschrijving. Dit kan 1 á 2 werkdagen duren. Indien er tijdens het proces een melding binnen komt dat er géén betaling* heeft plaatsgevonden, wordt je inschrijving verwijderd en ben je niet ingeschreven voor de nascholing.
  1. Ik heb mij ingeschreven via het portaal Zorgverleners Groningen
  • Je hebt je ingeschreven voor een nascholing, echter niet de betaling* voldaan. Je bent niet ingeschreven voor de nascholing.

Is bovenstaande niet van toepassing en heb je de e-mail niet ontvangen? Neem dan contact op met Elann en vraag naar de afdeling nascholingen (050-3666444 of nascholingen@elann.nl). Wij helpen u graag!

* alleen van toepassing op nascholingen waarvoor betaald moet worden