Géén bevestigingsmail ontvangen inschrijving nascholing

Ik heb mij ingeschreven voor een nascholing, maar heb per e-mail nog géén bevestiging van inschrijving ontvangen

Tip: Controleer voor de zekerheid uw map ongewenste e-mail (spambox). Misschien is uw bevestigingsmail van uw inschrijving hierin terecht gekomen. 

Ik heb géén bevestigingsmail ontvangen:

  1. Ik heb mij ingeschreven via de nascholingsagenda op de website van Elann
  • U heeft zich ingeschreven via de knop 'Inschrijven met account' en heeft niet de betaling* voldaan. U bent niet ingeschreven voor de nascholing.
  • U heeft zich ingeschreven via de knop 'Registreren en inschrijven'. Uw aanmelding zit in het proces. Zodra het proces is afgerond ontvangt u een bevestiging van inschrijving. Dit kan 1 á 2 werkdagen duren. Indien er tijdens het proces een melding binnen komt dat er géén betaling* heeft plaatsgevonden, wordt uw inschrijving verwijderd en bent u niet ingeschreven voor de nascholing.
  1. Ik heb mij ingeschreven via het portaal Zorgverleners Groningen
  • U heeft zich ingeschreven voor een nascholing, echter niet de betaling* voldaan. U bent niet ingeschreven voor de nascholing.

Is bovenstaande niet van toepassing en heeft u de e-mail niet ontvangen? Neem dan contact op met Elann en vraag naar de afdeling nascholingen (050-3666444 of nascholingen@elann.nl). Wij helpen u graag!

* alleen van toepassing op nascholingen waarvoor betaald moet worden