Registreren en inschrijven nascholing 

Stap 1 - Inschrijving nascholing                             Stap 2 - Betaling van uw inschrijving                              Stap 3 - Bedankt voor uw inschrijving

Uw gegevens

Uw organisatie

Vul hieronder uw organisatiegegevens in. Indien u bij een HOED werkt, geeft u ook aan voor welke huisarts(en) u werkzaam bent:

Annuleringsvoorwaarden

Om uw inschrijving te voltooien dient u akkoord te gaan met de annuleringsvoorwaarden:

Druk op de knop <inschrijven> om door te gaan naar Stap 2: betaling van uw inschrijving. Betaling kan via Ideal of SepaDirect.
 

LET OP: een inschrijving MET account heeft voorrang op ‘registreren en inschrijven’! 

Indien u reeds een account heeft, dan graag hiermee inloggen. De nieuwe registratie en inschrijving moet eerst in ons systeem toegevoegd worden, voordat deze inschrijving meetelt met het aantal deelnemers van de nascholing. Deze inschrijvingen worden alleen op werkdagen verwerkt. Hierdoor kan het voorkomen dat de vrije plaatsen op de nascholing intussen worden ingevuld door inschrijvingen MET account.

 

Indien u werkzaam bent bij een praktijk die is aangesloten bij de GHC, schrijf dan ALTIJD in MET account. Alleen dan wordt het lagere GHC tarief in rekening gebracht. Heeft u nog geen account, neem dan contact op met de betreffende medewerker.

 

LET OP: Postcode + Huisnummer zijn verplichte velden